Ofte stilte spørsmål

Gå til hovedinnhold Gå til meny

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

  • Dersom du ikke får opp ønsket bilde når du laster opp, men bare får en X i høyre hjørne, så har noe gått galt med opplastingen din . Prøv på nytt. Om det fortsatt ikke går, anbefaler vi at du tar kontakt med vår kundeservice.

  • Bildet som lastes opp må være i JPG/JPEG format og ha en størrelse på max 10MB.
    Dersom du laster opp feil størrelse/format, så vil du få opp en feilmelding slik at du skal vite at du må endre størrelse/format.

  • Kaken(e) betales i kassa i butikken som er valgt som leveringssted.

  • Legg den kaken du ønsker å bestille i handlekurven, deretter finn handlekurven i toppmenyen, se over din bestilling.
    Så fyller du inn personinfoen, leser vilkårene og godkjenner dem, så vil du få en verifiseringskode på mobilen som du må fylle inn.
    Så velger du butikk, og dato du ønsker å hente.
    Når du da klikker bestill, så vil kaken din være klar til henting i butikkens åpningstid den dagen.

    Kontakt kundeservice på tlf: 800 33 500

  • Klikk på knappen som heter «Last opp bildet». Finn frem til det bildet du ønsker på kaken og klikk «åpne». Bildet vil da bli lastet opp i løsningen og vises på siden.

  • Vi anbefaler å bruke bilder som har godt fokus på hovedmotivet og lys og rolig bakgrunn.

  • Du har mulighet til å få egen tekst på flere av kakene våre. Når du velger en av disse vil du få opp et felt som heter «Tekst på kaken». Pass på at det varierer på enkelte kaker hvor mange tegn du kan bruke.

  • Hvor mye tekst det er plass til er avhengig av størrelsen som er valgt på kaken, men det er generelt liten plass til tekst. VI anbefaler et kort og konsist budskap. Da blir teksten tydelig og pent inkludert i pynten på kaken. Dersom du har en lengre hilsen anbefaler vi å skrive et kort ved siden av kaken.

  • Verifiseringskoden brukes for å bekrefte at du ønsker å bestille kake. Koden blir sendt som sms til din mobil etter at du har lagt inn mobiltelefonnummeret ditt og trykket på «send kode». Verifiseringskoden legger du inn i boksen på skjermen som heter «Kode». Etter at dette er gjort vil du få mulighet til å fullføre bestilingen. NB! Det er ikke nok å legge inn verifiseringskoden. Du må fullføre bestillingen ved å trykke på «Bestill kake». Først når du får opp en ordrebekreftelse på skjermen er bestillingen fullført og registrert hos oss.

  • Det vil komme opp en ordrebekreftelse på skjermen når bestillingen er fullført. Du vil også få tilsendt en kvittering på epost og via sms. Her vil det stå et ordrenummer som du skal bruke når du henter kaken i butikk eller om du har behov for å ta kontakt med oss.

  • Kaken kan hentes i hele butikkens åpningstid på valgte leveringsdag. For å finne ut åpningstidene til din butikk, se meny.no/Finn-butikk