Kjøpsvilkår

Gå til hovedinnhold Gå til meny

Kjøpsvilkår

Henting og betaling av kake
Kaken betales når du henter den i valgte butikk. Om kaken ikke hentes og betales sendes det ut en faktura inkludert fakturagebyr til opplysningene som er registrert ved bestillingen.

Vi ønsker å gjøre deg oppmerksom på at ved bestilling av kaker via våre hjemmesider, forplikter du deg til å hente og betale kaken som er bestilt. Denne forpliktelsen frafaller dersom du har avbestilt kaken innen to dager før leveringsdato.

Det medfører ingen ekstra kostnader ved bestilling via kakemakeren.no.

Oppbevaring
Kaker bør lagres kjølig og ikke over 4°C
. Kaken bør ikke bli stående for lenge i romtemperatur.

Mangel på ordrebekreftelse
Ved bestilling via vår tjeneste skal du automatisk motta en ordrebekreftelse på e–post og via sms. Om du ikke mottar dette må du ta kontakt med vår forbrukerservice på 800 33 500 eller på kake@bakehuset.no.

Spesialtilpasning av kake
Ved ønske om spesialtilpasning av pynt eller form på kaken vil det tilkomme en ekstrakostnad. Ta kontakt med vår forbrukerservice på 800 33 500 eller kake@bakehuset.no for pristilbud.

Endring eller avbestilling av kake
Avbestilling, endring eller sletting av registrert bestilling må skje senest 2 virkedager før avtalt levering. Dersom bestillingen er for levering kortere enn 2 virkedager må det gis beskjed så raskt som mulig, og senest innen en time fra bestillingen er sendt inn. Dette gjøres ved å ringe til forbrukerservice på 800 33 500

Reklamasjon på mottatt kake
Våre varer er ferskvarer og klager vedrørende kvalitet og levering må rapporteres så raskt som mulig. Klager bør først rettes til butikken som har levert kaken. Butikken vil deretter hjelpe deg med refusjon/reklamasjon på din bestilling. Henvendelser kan også sendes inn via vårt kontaktskjema.

Opphavsrettigheter til trykkmotiv, ansvarsbefrielse
(1) Formidler kunden et eget motiv eller utøver annen innflytelse på produktet (tekstpersonalisering), forsikrer kunden overfor Bakehuset AS at tekst og motiv ikke heftes av tredjeparts rettigheter. Eventuelle opphavs-, person- eller navnerettighetskrenkelser blir i så fall kunden å laste. Dessuten forsikrer kunden at han gjennom individualiseringen av produktet ikke krenker andre tredjeparts rettigheter.

(2) Kunden fritar Bakehuset AS fra alle fordringer og krav som blir gjort gjeldende grunnet krenkelse av slike tredjeparts rettigheter, såframt kunden må forsvare pliktkrenkelsen. Kunden erstatter Bakehuset AS sine oppstående forsvarsomkostninger og andre skader.