Vinterkampanje fra Bakehuset

Gå til hovedinnhold Gå til meny

Vinterkampanje fra Bakehuset

Folkefavoritten Norsk Fjellbrød får nye brødposer, inspirert av oppfølgingsfilmen til en av Norges mest folkekjære filmer, Fjols til Fjells. To klassikere står sammen i årets store vinterkampanje!

Oppfølgingsfilmen Fjols til fjells har premiere på norske kinoer fredag 21. februar 2020. I den forbindelse vil Norsk Fjellbrød få helt ny drakt med nye poser inspirert av filmen.  

- Fjell, ut på tur og matpakketradisjoner er noe vi i høyeste grad assosierer oss med, og noe som passer ekstra godt med Norsk Fjellbrød, sier markedsdirektør Gry Thomsen.

Norsk Fjellbrød vil legge sin tradisjonelle «drakt» på hylla i en tidsbegrenset periode fra uke 2 til uke 14, og blir da tilgjengelig i butikken i vinterdrakt og Fjols til fjells-stil.

FTF_brødene2.JPG

Allerede i starten av uke 2 vil det være mulig å delta i konkurransen hvor det kåres 10 heldige vinnere som få hvert sitt gavekort på kr. 2500,- fra Intersport.

Delta i konkurransen her!

I perioden blir det også flere konkurranser på Facebook med spennende premier – så følg med!

Bakehuset er en av samarbeidspartnerne til nyinnspillingen av filmklassikeren Fjols til Fjells.

- Gjennom innspillingsperioden som startet i Trysil i mars i fjor bidro Bakehuset med gode brødmåltider, kake til bursdagsfeiringer og nødvendig pausemat til skuespillere og crew. God energi og kos har vært helt vesentlig for i det hele tatt å få gjennomført filmprosjektet, sier Stig Hjerkinn Haug i produksjonsselskapet.

ftf_innspilling2.jpg

- Med energien på topp gleder vi oss til filmpremieren i februar, sier Thomsen i Bakehuset.

ftf_innspilling.jpg

Relevante produkter

Relevante artikler

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å gi deg en bedre brukeropplevelse. Les mer om vår bruk av informasjonskapsler og hvordan du kan slette dem. 

Les mer